اعلام محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در کرمانشاه 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) خبر داد.  

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورا‌ی حسینی(ع) در مسیر تجمع مرکزی عزاداران در شهرکرمانشاه و نقاط پر تردد شهرستان‌های استان اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی طی شب‌های دهه اول محرم و در نقاط پر تردد، افزود: با توجه به برپایی مراسم تاسوعا و عاشورا‌ی امسال در مسجد جامع شهر کرمانشاه، محدودیت‌های ترافیکی از میدان آزادی تا سه راه برق، تقاطع افشار طوس تا میدان غدیر ،میدان کاشانی تا تقاطع هلال احمر و میدان انقلاب تا سه راه شریعتی در نظر گرفته شده است.

سرهنگ شیری با بیان اینکه توقف و ورود خودروها در مسیرهای تعیین شده ممنوع است، افزود: اعمال محدودیت ترافیکی در مسیرهای اصلی دسته‌های عزاداری در این ایام در درجه اول به منظور ایجاد نظم وامنیت ترافیکی عزاداران و کاهش تخلف در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه بیان کرد: در این ایام نیروهای پلیس راهور در مسیرهای پرتردد به منظور تسهیل و روانسازی بار ترافیکی حضور خواهند داشت.

سرهنگ شیری با اشاره به افزایش حجم ترددها در شب های پایانی دهه اول محرم از رانندگان خواست حتی الامکان از بردن خودرو به مسیرهای پرتردد خودداری کنند.

وی در پایان گفت: انتظار می‌رود که عزادارن حسینی و دسته‌ها و هیات‌های مذهبی همکاری لازم را با ماموران پلیس راهور داشته باشند.

انتهای پیام/ز

افزایش حجم ترددها در شب های پایانی دهه اول محرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار